Solen skiner på SöstraMi...

...såväl som utomhus - underbart!!!

Det är bråda tider, men ett litet blogginlägg hinner jag sticka emellan med.

Lilltjejen behöver förstås en solhatt, och hur jag än letat i affärerna så tycker jag bara att jag hittar vitt, rosa och lila - inget fel på det, men hur vore det med några fler färger???

I senaste Ottobre fanns denna förtjusande skapelse, jag är så svag för det här 50-tals flickiga...



Tyg från gömmorna - kan ha varit del av lapptäcke. Roligt att sy solhatt - det vill jag göra mer!














Så söt!!! Måste prova fler färger och mönster, men -  nu åter till plikterna....



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Vilken underbar solhatt!!! Vet du var man kan få tag på den Ottobre där mönstrat fanns?

2012-04-14 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0