Solstråle i solen...

Lilltjejen fick tag i en av klänningarna jag sydde för några veckor sedan och ville prompt ha den på sig.

Den är ju visserligen alldeles för liten, men när hon fått den på sig såg jag att den funkar bra som en sorts förklädesvariant.

Ett sånt praktiskt plagg det skulle kunna vara, tänker jag och mina tankar far genast till Madicken och Lisabet och Junibacken.











En idé om förklädesklänningen föds...
















Här leker hon i solen i vardagsrummet, vi har precis sett vinnaren av Vasaloppet gå i mål.



Nu fortsätter denna söndag utomhus i solen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0