Ekologiska lamm & t-shirts

Tjejerna igen - visst blir man glad när man ser dem :-) !!

Slimfit t-shirts eller undertröjor om man så vill, ekologisk lammtrikå.

Kuvertringning för 1-2 åringar, dessa tröjor i storlek 80/86











Muddjeansen kommer också från SöstraMi - världens mest praktiska plagg!!! Mina barn älskar dem, alla tre!
Enkla, mjuka, bekväma och håller hur länge som helst ♥

Till tjejerna gjorde jag enkla, utan fickor eller detaljer med bara extra förstärkt gren och "växa"muddar.
Till mina lite större killar har jag gjort med fickor, fuskgylf och stickningar i både sid- och grensömmar.  Muddar både i midja och benslut - dock inte lika långa som till tjejerna.

Ekologiskt jeanstyg med stretch.

Mönster eget

Storlekar: till tjejerna 92/98 och till killarna 110/116 samt 122/128













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0