Jacka i grönt och gult :-)

Om ni någonsin har vägarna förbi Säffle i Värmland så tycker jag att ni ska titta in på Erikshjälpen. Jag har fyndat såååå mycket där!

Denna jacka är sydd av ett sängöverkast som var sådär klassiskt måttsytt till en enkelsäng med volanger och hela tjofadderittan, men åter igen - jag tycker att det gör sig bättre här :-) Snacka om unik!



Storleken är 92, solgul mudd  och foder från Myrins. Jag tycker också att det är fint med det blåa fodret som tittar fram i huvan och i underkant.




Ingen dragkedja denna gång utan trycknappar från Bibbis. En stor upptill och sedan fyra ytterligare, fast dolda.



Baksidan är nästan bäst!

Jackan är till salu för 575 kr ink. frakt och går även att beställa i andra storlekar.


Kommentarer
Postat av: Strömming

Tjusig! :D

2010-10-06 @ 10:23:42
URL: http://www.strommingdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0