Godda´, godda´!

Nu är det fullt upp hos Söstra Mi - inte mycket sytid till övers... :-( Men då hinner man ju blogga sånt som inte hunnits med tidigare :-)

Här kommer en tröja som beställdes av min systerson som skulle fylla 5 år. Han önskade sig en huvtröja med godda´ficka. Jaha, sa jag, då får jag väl sy en sån då. Men godda´ficka hade jag aldrig hört talas om? Som tur var kunde min syster ge besked - en godda´ficka är en ficka på magen där händerna kan mötas och säga godda´, godda´! Underbart beskrivet, tycker jag... :-)





Tyg från JNYdesign, storleken 116





Godda´ficka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0