Välkommen till världen - part 1

En present till en nyfödd liten - omlottbody i strl 50-56

Den här gången ritade jag om hela mönstret, det blev ganska bra ändå, tycker jag. Som en extra glad överraskning traskar Cover Pron på helt felfritt - yey!!

Tyget är mjuk bomullstrikå, Jofotex´ underbara ekologiska retro-ugglor.



Denna body är början på Välkommen till världen - paketet som ska säljas hos Smart Val. Tror dock att jag ska smaska på med lite mer färg till nästa laddning :-)



Älska ugglor! Sååååå söta...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0