Nattlinnen till fina fröken

Igår kväll hann jag sticka emellan med dessa nattlinnen - önskade av lilltjejen.

Hon fyller 3 nu i sommar, en verkligt spännande ålder. Hon är sprudlande glad och hiskeligt arg omvartannat, oerhört bestämd eller bebis :-)

Hon vill absolut inte ha klönning på sig, men nattlinne går bra för det har Pippi Långstrump! Men hon äger bara ett enda, så sorgen är stor när detta enda nattlinne ligger i tvätten.

Nu har hon iaf fått två nya i strl 92/98, eget mönster.



Tyg från JNYdesign - tror jag, rätta mig om jag minns fel!



Också JNY - underbara färger och fin kvalité



Nu hoppas jag att hon blir nöjd, min fina lilla tjej...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0