Åååhhh - award! :-)

Av ExDesign har jag fått en award! SÅ kul! Tack Åsa! *rodnar av glädje*




TIll awarden hör detta att dela med sig av åtta personliga saker.  Jösses, men okej :-)

1. Jag bor på sveriges bästa kust men har en del av mitt hjärta i Finland samt i de värmländska skogarna.

2. I mitt "riktiga" arbete jobbar jag med teater - och älskar det!

3. Lever i flängande, kreativt kaos med min man och våra tre barn. Syr egentligen helst till dem och till mina mååånga, underbara syskonbarn.

4. Är grymt envis när jag sätter den sidan till.

5. Började sy på riktigt under mina föräldraledigheter; först för att pojkkläderna i butik var så sjukt trista, sen upptäckte jag att jag verkligen gillar att skapa med händerna - till skillnad från vad jag gör i mitt vanliga, rätt abstrakta, jobb.

6. Vi tillbringar mycket av vår lediga tid i en liten stuga i Värmland - symaskinerna får oftast följa med! Beundrar också min man oerhört för att han utan knot ständigt bär, packar i och ur bilen, många väskor blir det...

7. Kör omkring i en gammal volvo 850 med skidbox på taket året om - varför? Se ovan... ;-)

8. Talar finlandssvenska som modersmål, något utslätad rikssvenska till vardags, hjälplig värmländska när det passar och fuskar mig fram på skånska när jag törs - men går fullständigt bet på göteborgska.


Enligt uppmaning ska man också skicka vidare awarden till fem andra bloggar. Dessa väljer jag!

1. Petrified in pink
2. Tipsy Tessie
3. Ingeborg´s Lotta
4. Strömming
5. Feng shui - harmoni i hemmet

Jag har egentligen valt några olika bloggar som jag gärna besöker, inte nödvändigtvis syrelaterade. Det är viktigt med inspiration från olika håll, tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0