Traktorer igen! :-)

Denna gång till lillasyster. När hon såg brorsans tröja ville hon också ha - fast en klänning.
Men jag hade inte så hemskt mycket tyg kvar, så det fick mer bli en tunika.


Jag lade till fickor - tyckte det var roligt att gå lite "over the top".

Storleken är 92/98. Stretchfrotttén med traktorer och den randiga jerseyn kommer från JNY-design.


Jag är verkligen såååå nöjd med de nya tagsen!!! Tre olika varianter valde jag, och jag är väldigt nöjd med de olika funktionerna jag på det sättet har fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0