Nu är det jul igen...

Nu börjar det äntligen lugna ner sig lite hos söstra mi. Vilket år det har varit hittills - helt otroligt! Men nu börjar ääääntligen syateljén kunna packas upp efter flytt och det börjar finnas plats i hjärnan för sömnadskreativitet. :-)
Jag har fått en del mail om förra årets tomtekläder - och nu undrar jag om intresse finns hos fler? Jag tänkte också göra en klänning i samma stil.
Här är länken till förra årets inlägg;
http://sostrami.blogg.se/2010/november/hej-tomtegubbar.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0