Hoodies i sommarvärmen...

En hoodie beställd till en drygt ett-åring i Norge - ingen stor grej,men jag tror att allt gick fel med denna beställning...

Först krånglar overlocken (jag vet, den ska lämnas in, men när ska man hinna???), sen finns det inga nålar att köpa här på vischan (föga förvånande egentligen), sen glömde jag velouren på annan ort och fick köpa ny (iofs mest trevligt :-)) och sist, men inte minst, misslyckas jag med att posta paketet så att det blir liggandes i en undanskymd vrå i flera dagar! Ja, herregud, vad ska man säga?

Som plåster på såren bjuder jag beställaren på en extra hoodie som hennes son kan få - den första hoodien var en present till ett annat barn. Tur att jag klippte till en extra när jag ändå höll på!!!

Nu hoppas jag att alla blir nöjda och glada så jag slipper skämmas mer!  :-)



Här har vi dem, de ödesdigra hoodiesarna, i storlek 80 resp 92. Ekologisk trikå till kantbanden och - kolla in! huvan fodrad med ekologiskt retrotryc! Sååå fina lamm, finns i massor av färgställningar.


Fiiiina lamm!!!


Hoodiesarna har tryckknapp på insidan och knytband på utsidan.

Nu drar vi och badar!



Kommentarer
Postat av: Karoline!

Hei!!



Må bare få si at til tross for alle skjær i sjøen på vei til at vi fikk denne fantastiske hoodien til min sønn, så var det en god historie, med et lykklig slutt! Hauk elsker sin hoodie, og Mamma elsker å se ham i den, den er underbæææær! :-D Keep up the good work!



2010-11-29 @ 20:01:39
Postat av: SöstraMi

Hej och tack för de fina orden, Karoline!!! SÅ kul att ni gillar hoodien och tröjan och tack också för de härliga bilderna!

2010-11-30 @ 13:02:17
URL: http://sostrami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0