Tröjor till fina killar

Storebror har ganska mycket t-shirts och linnen i sin sommargarderob, men lillebror har nästan inget! Sagt och gjort, köpte tyg i närmsta affär och klippte till både tröjor och linnen så det stod härliga till!

Tyget är en bomullstrikå som funnits länge i butik, jag har gått förbi det många gånger då jag tyckt att det är lite för traditionellt "killigt" för min smak. Men denna dag fanns inte så mycket att välja på så det blev biltyget.

Färgerna gillar jag (surprise!), brunt och petroleum kan ju aldrig vara fel...

Enkel, ganska tight t-shirt med turkost kantband - sydde upp till storebror samtidigt, när man nu ändå håller på :-)



Han har länge tyckt att det faktiskt är hans tur att vara med på mammas blogg!

Poserandet var det väl lite si och så med, för att inte tala om ljuset...

Men här är några suddiga och ganska bleka bilder i alla fall - alltid gläder det någon :-)

Byxorna är också Söstra Mi, halvlånga sommarbyxor av överbliven lakansväv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0