En riktig julfest-klänning...

... ville jag göra. Tomtar och lucior i all ära, julen är väl ändå en festlig högtid!  Julrött, guldstjärnor och krås - festligare än så kan det väl nästan inte bli!!! Jag har verkligen njutit av att göra den här klänningen:-)



Enkel skärning, man kan ha en enkel tröja under eller varför inte finaste skjortan. Strumpbyxor, tights eller vanliga byxor funkar fint under. Passar både på julafton och till julens alla fester!






Kråset i detalj :-)





Solgul knapp och sprund på baksidan

Finns i storlekarna 1, 2, 3 samt 4 år - och priset är 250:- för 1-2 år samt 275:- för 3-4 år.

Beställer gör du på [email protected] eller om du bor i Göteborg kan du gå in på SallyBazar på Ånäsvägen där du kan hitta klänningen from nästa vecka. Om du vill ha den före julafton bör du beställa innan lucia :-)

Så här ser min egen lilla tjej ut i den;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0