Kusiner och hjärtan

Häromveckan träffades min lilltjej och hennes två kusiner med det egentliga syftet att de skulle prova lite kläder åt SöstraMi. Passform, funktion och design testades under några timmar av ganska kräsna tjejer :-)

Jag trodde att vi kanske skulle få dem att klä på sig något enstaka plagg, leka möjligtvis en liten stund för att sedan tröttna och kräva att få göra något annat. Kameran hade jag i högsta hugg och hoppades få åtminstone några foton.

Men tjejerna lekte glatt, sjöng sånger och ville gärna prova kläder och bli fotograferade. Jaa, det ska väl böjas i tid... ;-)

Tyvärr var det ju ganska mörkt så trots att jag hann ta så mycket som 700 (!) foton, så är de flesta ganska mörka - och mina bildredigeringskunkaper är ju högst begränsade.

Kul var det i alla fall och gav också mersmak - vore himla kul att ha en "riktig" fotosession någon gång!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0