Solgult och Kaffe Fassett hos söstra mi

Nog för att jag njuter oerhört av vyn från mitt fönster - gnistrande vitt så långt ögat når - kan man väl ändå få smygstarta med våren bara liiite? :-)

I samband med Sally Bazars smygöppning med vårnyheter som med mingel och mys gick av stapeln igår - tack Linda för en supertrevlig kväll! - hade söstra mi premiär för denna nya soliga och glada klänning. Tyget är designat av Kaffe Fasset - en av mina personliga favoriter!



Klänningen finns i storlekarna 86, 98 samt 110 och priset är 349:-
Trekvartslång ärm, två fickor fram och sprund med knapp på baksidan





Klänningen/tunikan finns att köpa hos Sally Bazar och kan även beställas via [email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0