På bröllop med Love ♥

Loves föräldrar ska gifta sig på lördag - och då måste förstås Lilla Love, 5 mån, ha något riktigt fint på sig.
 
Klädkoden för bröllopet, som hålls utomhus i de värmländska skogarna, är "opretto", så då kan man väl ha på sig i princip vadsomhelst som man känner sig avslappnad i. :-)
 
Love får linnebyxor i haremsmodell och en retrobody med farfarsknäppning. Storleken är 68/74.
 
 
 
Klövertyget är från Myrins och mönstret är mitt eget. Muddväv från Stoff och stil.
 
 
 
 
Mönstret till haremsbyxorna är ursprungligen från Ottobre, men jag har gjort vissa ändringar. Linnetyget - visst är det en härlig färg? - är återbrukat från en tunika som något av mina barn haft på sig på vikingamarknad. Knappar från Bibbi. Stryka innan fotografering? Nix, inte på sommarlovet... ;-)
 
Hoppas nu att Lilleman blir riktigt fin och föräldrarna både gifta och nöjda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0