Stretchfrotté och traktorer till storebror

Ibland blir en del tyger liksom heliga kor - man drar sig för att använda dem för att man vill göra något alldeles speciellt med dem.
Så har varit fallet med den här stretchfrottén från JNYdesign. Jag tror att det förstås dels beror på att jag tycker så oerhört mycket om just det - färgerna, kvalitén - men också på att det faktiskt kostar ganska mycket.
Men nu har det faktiskt legat och stirrat på mig i flera år så det var faktiskt dags att göra något av det! Och det blev något så odramatiskt som en tröja till storebror i storlek 128 :-)


Och så roligt att äntligen få använda nya namnlapparna!!! :-)


Stretchfrotté är för övrigt ett av mina favorittyger - för säkert tankarna och känslorna till barndomen på ngt sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0