Hej i cyberspace!

Nu har det varit ett lååååångt uppehåll här på söstra mi-bloggen. Det har varit en tid av väldigt mycket av allt, så där som det blir i livet ibland och jag har varit både överansträngd och överlupen med både jobb och liv. Nu börjar vardagen stabiliseras igen och jag hoppas kunna ägna mer tid och energi åt söstra mi igen! Alla som inte fått svar på sina mail och förfrågningar - jag ska svara er alla! Hoppas att ni har överseende och att sommaren och värmen är på väg snart, snart med ljusare tider och nya krafter åt oss allihop! :-)

Kommentarer
Postat av: katja

:)

2012-06-09 @ 07:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0