Försiktig sylust med vaxduk

Hej i värmen!
Bloggens vara eller inte vara är fortfarande högst osäkert, men här är iaf ett litet livstecken. 
 
När barnen hade blöjor använde jag dessa vaxduksväskor som blöjväska i själva skötväskan.
 
Oerhört smidigt när man inte ville ta med hela väskan in i tex skötrum på stan.  Det får precis plats några blöjor och ett paket våtservetter och kanske en extra body. När blöjorna inte längre behövdes, upptäckte jag ett nytt användningsområde - duschväska!
 
Jag får plats  med schampo,   balsam och bodylotion och något litet till, bara att slänga ner i väskan. Denna har ett litet handtag,  så att man kan hänga den på en krok.
 
 
 
 
 
Sydd i vaxduk, kantad med bomullsband och med en lite bit kardborreband i locket. Klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0