Ingen kamera!!!!

Den glömdes kvar på påsklovet, så nu står vi utan. Har försökt fotografera med telefonen - men jag är INTE nöjd!
Det får helt enkelt anstå tills kameran är återbördad.

Syr som sjutton just nu - massa beställningar - kul!

Ett litet smakprov på mitt och Coverprons länge efterlängtade genombrott - vi har gått från att inte överhuvudtaget komma överens, morr... - till att fungera tillsammans riktigt hyggligt :-)

Babyhjälmar på tapeten, storlek ca 3-6 mån.


Ja, som ni ser, inga vidare bilder, svårt att redigera också...

Men hjälmarna är fina! Båda är beställda, jag passade också på att göra ett gäng extra som ska få följa med till SöstraMi´s första marknad i början av maj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad mycket fint du gör! Är impad av jackan som du ritat mönster till själv!

2010-04-16 @ 10:36:12
URL: http://www.skapatavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0