Tripp, trapp, trull

Jag har under helgen surfat runt lite och tittat efter gratismönster, tutorials och inspiration allmänt - det är inte klokt så mycket kul det finns att ta del av!

Den här tut:en hittade jag hos http://modernquiltlove.wordpress.com/2009/07/14/perfect-box-pouch-tutorial/ - hrm, vet inte ännu hur man gör för att ändra namnet på länken... nåja...

Så här blev det i alla fall




Äntligen fick jag bruk av ett tyg som jag inte riktigt vetat vad jag ska använda till. Storleken här är den samma som i orginal-tut:en, men jag planerar att göra ett gäng  lite större sådana här.

Men nu - åter till marknadsförberedelserna...



Kommentarer
Postat av: Åsa

Shit, vad snygga! Jag borde inte ens kolla när du uppdaterar din blogg, för jag behöver INTE mer inspiration. Fyyyy dig!

Kram!

2010-04-26 @ 14:02:28
URL: http://backjohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0