Äntligen!!! Storlek 92/98 och 104/110 i butik

På senare tid är det många som har frågat om roliga kläder för 3-4 åringar - inte minst senast på marknaden utan även hos Sally Bazar.

Idag gick jag dit med en första laddning tunikor i dessa storlekar. Det tog lite extra tid att få dem färdiga, för jag var tvungen att sticka emellan med några beställningar av faktiskt just sådana här tunikor!



Lila lamm i st 92/98 och 104/110



Knäppning i halsringningen



Finns även några exemplar av denna gula



och en ensam liten pingvintunika i st 92/98



Köpa någon av tunikorna kan du göra via [email protected] eller hos Sally Bazar på Ånäsvägen 20 i Göteborg.

Jag börjar för övrigt känna mig riktigt kaxig med CoverPro:n nu - peppar, peppar...  Ni som har en vet säkert vad jag menar... :-)

I morgon fortsätter söstra mi med långärmade t-tröjor  - också de för 3-4 åringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0