Rapport från systugan

Nu går symaskinerna varma här hemma må ni tro. Oj, oj, oj, det är sååååå mycket man vill hinna innan jul.. :-)

Jag vill bara berätta vad som kommer att finnas hos söstra mi om några dagar. På förekommen anledning produceras nu:

- Babykläder (självklart ekologiska) för de allra minsta. 50/56 samt 62/68
- Tröjor för 3-4 åringar 92/98 samt 104/110
- Fleecetröjor i samma storlekar som ovan
- Tunikor i samma storlekar som ovan
- Lite smått och gott att ge bort i julklapp, dregglisar, kantade babyfiltar mm

Om jag hinner:
- Byxor 3-4 år
- Hoodies st 50-86

Åter till sybordet!!!


Sugen på julfint därhemma? Kolla in min kompis TipsyTessie och hennes UNDERBARA blogg för lite julstämning



Foto: Therese Hagstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0