Söt som socker

Efter att jag sytt singoallorna i förra inlägget hände det sig så, att min lilltjej fastnade totalt för den gula! Jag hade inte tänkt att ge den till henne - åtminstone inte än - då den är alldeles för stor för henne.

Men hon fortsatte envist att bära runt på den och vägrade dessutom ge den ifrån sig, så till slut gav jag med mig och lät henne ta den på sig.

När hon fått den på sig insåg jag förstås att den solklart (!) är hennes och ingen annans!

Så - här kommer första live-bilderna - njut! Gladare (och sötare om jag får säga det själv) tjej får man leta efter...

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig du är! Dina klänningar är så fina, gillar designen.

Modellen gör det inte sämre, då hon verkligen är söt som socker :)



Önskar dig lycka till och hoppas du får många kunder,

Kram Jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0