Återvinning och muminklänning



Ibland får jag trevlig små påsar av folk jag känner, oftast med orden: jag rensade och tänkte att du kanske kunde göra något av detta...

Och det kan jag! Jag får gamla kläder och påslakan, gardiner och tyger som inte sett dagsljus på vääääldigt länge.

Jag blir lika glad varje gång! Tack alla ni - och fortsätt gärna "dumpa" på mig!!! :-)


Det här jättefina Mumintyget kommer från min kusin i Helsingfors(!) - tror att en del av det varit gardin el. liknande, men hur somhelst - fint är det!


   
       

Fyra små klänningar räckte det till, förklädesvarianten med knäppning bak, kombinerat med solgult kantband.
    

    


Somrigt!!!

Finns i storlekarna 1 och 2 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0