Vår i luften!!!

Idag har vinterjackorna lagts undan och vårjackorna tagits fram - och till killarnas stora förtjusning var det premiär för bandyklubborna!

Lite kyligt i luften är det ännu, så jag tyckte att lilltjejen behövde en tunnare fleece att ha under jackan.


Det är en orange/aprikos filt från Coop Forum som har fått sätta livet till, jag fyndade ett gäng sådana i olika färger i julas. Lite tunn, som sagt, men passar jättebra till detta syfte.

Jag har dock noga fått förstärka alla kritiska sömmar och använda vlieseline i framkant vid knäppningen, men jag tror nog att det ska hålla.


Mönstret är inspirerat från Ottobre, de hade en liknande för ett tag sedan, storleken är 86.

Den solgula mudden är från Myrins (tror jag).

Tryckknappar från Bibbi.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Som vanligt urläckert!!!!

Postat av: Jennie

Vad kostar en sådan?

Vore perfekt som påskäggspresent :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0