Äntligen...

har jag både kamera och tid!

De senaste veckorna har utan minsta överdrift varit fullständigt galna! Produktionstakten här hemma har slagit i taket - största orsaken till detta var väl marknadspremiären som gick av stapeln i Jonsered den 8 maj.

Själv var jag helt uppbokad denna dag, så vad gör man? Jag ringde mina systrar och alla tre ställde bums upp - vad säger man om inte tack och hurra!

En av mina systrar har en egen blogg och webbshop www.smartval.nu där hon säljer bl a tvättnötter och produkter för barn och familj för en kemikaliefriare vardag. Kika gärna in till henne, hon har väldigt bra pris på tvättnötter samt en egenproducerad salva som är bra till det mesta :-)) !

Henns produkter fick förstås vara med och trängas bland mina på marknadsbordet - och intresset var jättestort! Trångt var det och stressigt blev det men roligt hade dom, systrarna, när rapporten avlades senare på kvällen. Jättetråkigt att inte kunnat delta själv, men jag hade inte kunnat överlämna det i bättre händer!

SöstraMi sålde mest småsaker som dregglisar och hjälmar, men samtidigt har statistiken på bloggbesökare ökat, så jag spinner som en katt och är mycket nöjd. SmartVal sålde bl a små provpåsar med tvättnötter och provburkar med salva - dessutom tog alla visitkort och informationsblad slut.

Här sitter jag och systrarna kvällen innan och trängs i sovrummet/syrummet och har sista-minuten-verkstad till låååångt efter midnatt...



Tryckknappar ska sättas i, namnlappar sys fast, etiketter/prislappar tillverkas - jag vet ärligt talat inte hur jag hade hunnit utan mina systrar...


Så här såg vårt bord ut på marknaden, en smula rörigt men ack, så mycket fint!!!





Till vänster på bilden ser ni som sagt galltvål, salva och tvättnötter från www.smartval.nu. Rekommenderas!!!


Men nu, till väsentligheterna;

har ju jättemycket färdiga kläder till försäljning, det kommer att bli kavalkad här på bloggen den närmaste veckan! Hittar ni något ni vill ha kan ni maila mig på [email protected] så får du prisuppgift samt mer info.






Härliga, kortärmade, ekologiska (!) bodys med kuvertöppning i det härliga tågtyget - fantastisk kvalité!

Finns i storlekarna 50/56, 62/68 samt 74/80. Tilläggas bör att de är ganska stora i storlekarna och eftersom de är kortärmade så blir användningstiden mycket lång :-)




Mönster eget, liknar Ottobres senaste ganska mycket - hur många varianter kan man hitta???
Kantband i ekologisk bomullstrikå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0