Blått och rosa!

Här kommer torsdagens klännings-variant i blått och rosa, pricken över i:et tycker jag själv är sprundet med sin lilla rosett!





      





















När jag skulle fota den här klänningen så såg jag till min häpnad att det bara fanns en enda kvar! De försvann visst fort :-)




Storleken på den kvarvarande är ca 2 år, tyg från Myrins vill jag minnas.




Här ser ni den nyaste färgen på SöstraMi:s namnband, ännu inte så ofta använd - fint med blå/turkos...

Om du vill veta mer eller köpa något, kontakta mig på [email protected] för info och pris!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0