Kavalkaden fortsätter!

Dagens lilla plagg är en rutig liten karamell i ett somrigt skjorttyg i tunn, härlig bomull.

Tyget har lite karaktär av "bäckebölja", jätteskön struktur till sommarkläder!




Jag skulle egentligen sy skjortor till killarna till ett kalas vi skulle gå på, men det kliade så i fingrarna på mig när jag höll på med klänningarna att jag inte kunde låta det här tyget ligga kvar...

Klänningen finns i storlekarna 1, 2 och 3 år, är sydd efter mitt favoritmönster för tillfället :-)


För beställning, prisinfo eller bara funderingar kontakta mig på [email protected]

Imorgon fortsätter kavalkaden...

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0