Färgglatt soffmys

Hösten är ofrånkomligen här - jag gillar hösten på många sätt, det är tex ofta nya starter och nya projekt som går av stapeln. Ny kraft och ny energi!

Men det ÄR mörkare, det går ju inte att komma ifrån. Ljusknarkare som jag  är - och många med mig i vårt mörka land - har jag ju till min stora glädje en härlig, solig, gulig, knallig tyghylla att söka inspiration ifrån.

Så här såg det ut i nya, blocketfyndade familjesoffan efter gårdagskvällen!











Det är nog bara början - många kuddar är det...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jätteläckert! Ser fram emot att vräka mig i den där soffan...!!! :)



2010-09-28 @ 08:28:44
URL: http://backjohan.blogspot.com
Postat av: SöstraMi

Välkommen!!! Vi får jobba på det :-)

2010-09-28 @ 08:55:34
URL: http://sostrami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0