Tröja ♥ applikation




Lilltjejen behövde även nya tröjor och jag var sugen på att testa nytt långärmat mönster. Enkel modell med lite rynk i halsen och utställd ärm. Hade rätt mycket stuvbitar av jersey så det kom väl tillpass.

Jag ville också prova att göra små applikationer - är så oerhört impad av tex RuttuNuttu, men den nivån hade jag inte tänkt ge mig på än på ett tag... :-)

Tre små tröjor, tre små applikationer. Jag och lilltjejen har en gemensam favorit - lilla kanin, förstås!




Orange ekologisk jersey, svamparna är också ekologiska



Vinröd stuvbit från något gammalt projekt samt applikation av Tradera-fynd - mycket färggladare i verkligheten



Mörkröd jersey och vit velour. Samtliga kantband av ekologisk jersey.

Dagens sämsta - att jag misslyckades med färgredigeringen idag så det ser flackare ut än i verkligheten :-(

Dagens bästa - att Lilltjejen blev så glad :-)

Alla tröjor i storlek 92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0