Bagarens barn...

Ja, det var ju det där med de egna barnen - kom i sista sekunden ihåg att vår förskola ska ha sitt luciatåg i morgon och att två av barnen ska delta...

Lilltjejen hade sin tomteoutfit klar, men mellanbrorsan hade inget att ta på sig. Så det var bara att sätta sig vid maskinen och sy. Som tur är håller jag ju på med tomteseten nu, så det gick ändå ganska fort... :-)
Jag bara undrar vad som hade hänt om jag inte kommit på det ikväll? Hade jag då gladeligen gått till förskolan vid hämtningsdags och missat hela grejen? Nja, jag hoppas och tror att man som stressad småbarnsförälder ändå utvecklat nånslags extra föräldragen som sätter in så här kvällen innan, preciiiis innan det är försent ;-) Puh!
Här är iaf tomtekläderna i storlek 116
Jag hoppas på att kunna bjuda på några livebilder efter i morgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0