Vinnarna i tomtetävlingen!

Äntligen!!! Nu är sjuka barn nästintill friska och lottdragning har gått av stapeln!
Eftersom sjukdomarna försenat hela processen vill söstra mi kompensera med en extra vinnare.
Så här är de två vinnarna - Lisa Wendel och Linda Lindqvist Fd Hansson! Gratulerar :-) Meddela mig vilka storlekar ni önskar på tomtedräkter samt postadress så får ni snart paket på posten.
Och alla ni andra som deltog i utlottningen - givetvis kan ni också få köpa tomtesetet - jag har ett antal uppsydda och mer tyg hemma. Så maila beställning till [email protected] eller här på fb så snabbar jag mig. Jag skickar inom denna vecka om ni beställer allra senast onsdag. God Jul!
Äntligen!!!
Nu är sjuka barn nästintill friska och lottdragning har gått av stapeln! Det var verkligen många som ville vara med :-)



Eftersom sjukdomarna försenat hela processen vill söstra mi kompensera med en extra vinnare.

Så här är de två vinnarna



- Lisa Wendel och Linda Lindqvist Fd Hansson! Gratulerar :-)
Meddela mig vilka storlekar ni önskar på tomtedräkter samt postadress så får ni snart paket på posten.

Och alla ni andra som deltog i utlottningen - givetvis kan ni också få köpa tomtesetet - jag har ett antal uppsydda och mer tyg hemma.

Så maila beställning till [email protected] eller här på fb så snabbar jag mig. Jag skickar inom denna vecka om ni beställer allra senast onsdag.

God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0