Soliga hattar

Efter en underbart solig och somrig påskhelg verkar nu våren ha kommit av sig lite - men åtminstone med fördelen att det känns lite bättre när man är tvungen att vara inomhus hela dagarna...

Denna vecka har jag solhattar på agendan. Förra årets succé har redan börjat beställas för denna sommar, kul!

Men först ut idag är en annan modell. Jag ville ändå ha en modell i år som var lite mer unisex. De två första varianterna kommer här!




Storleken är 52-54, mönstret eget.


Det underbara bomullstyget från Sally Bazar!


Återanvänt bomullstyg, det gick så mycket av detta tyg förra året att jag bara har en liten snutt kvar - snyft!

Priset blir ca 225:-

Nu väntar vi bara på att solen ska komma tillbaka... :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det ser ut som om du fick till ett bra mönster ändå! Förresten har du en award att hämta hos mig!

2011-05-09 @ 10:35:34
URL: http://exdesign.backjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0