Till min telefon...

När jag förra året började jobba mycket borta hemifrån köpte jag en monstertelefon så att jag skulle kunna jobba på tåget.

Den har ett hårt extraskal - vilket verkligen behövs, eftersom den åkt i backen ett antal gånger :-)

Men jag har saknat ett fodral som jag kan stoppa den i när jag vill slänga ner den i väskan. Har funderat på att köpa ett flera gånger, men det tar liksom emot när man har 4 symaskiner ståendes hemma..

Så nu äntligen fick jag tummen ur att sy ett!


Framsida med knäppning högst upp så mobilen inte kan åka ur.

Tyget är från Amy Butler - jag verkligen älskar det här tyget!!!


Baksidan med ett lite extrafack. Som foder använde jag ett lite vadderat tyg som man kan använda till tunna täcken och liknande.


Med plats för headset.

Jag är jättenöjd med fodralet! :-) Blir faktiskt lite sugen på att göra fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

söstra mi gör en liten, unik kollektion med kläder för barn att leva i. Färg, form och funktion är nyckelorden.

söstra mi tvättar alla tyger innan sömnad med tvättnötter och strävar också efter att använda ekologiska och återbrukade material.

För beställningar eller frågor – välkommen att kontakta mig på [email protected]

Tack för besöket!

RSS 2.0